[Typo3-UG Dutch] Vertalingen naar het Nederlands

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Sat May 7 22:26:41 CEST 2005

De brontaal is mij niet bekend, ik denk de Duitse. Ze zijn ook iets anders
geworden. Maar het is wel heel groot. Maar we kunnen beginnen met een subset
van de pagina's en het langzaam completer maken... Kijk op
http://typo3.org/documentation/document-library/Matrix/ en dan onder
End-User manuals. Laat even weten of het je wat lijkt.

Groeten,

Janno

news:mailman.1.1115483783.21957.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...