[Typo3-UG Dutch] documentatie

Marc Hage mrhage at gmail.com
Sat May 7 19:49:19 CEST 2005

Hi,

Ik ben nieuw in de Typo3 wereld (een half jaar oud) en ik lees de ene na de
andere documentatie uit de 'document-library/Matrix' en het valt me op dat
een aantal docs, bijv. 'Backend Programming' en 'tt_products' erg creatief
moet worden geinterpreteerd door de lezer om het te kunnen
volgen/gebruiken/aanpassen of betergezegd: om er iets aan te hebben. Iemand
een suggestie over wat ik zou moeten lezen en wat niet? Mijn doel is het
aanpassen van tt_products of het bouwen van een eigen extensie (of misschien
toch maar lekker eigen php gebruiken, maar dat is laatste optie). Ik moet
een gsm shop bouwen maar daarvoor is het niet genoeg om even een tt_products
te implementeren, de prijs van een tel. is afhankelijk van het abbonnement
dat er bij geselecteerd wordt.

groet,

Marc

ps. De typo3 dag lijkt me wel wat maar ik denk niet dat een studentje
informatica, die zijn studie betaald met sitejes bouwen, jullie doelgroep is
dus...