[Typo3-UG Dutch] Discussie over het stellen van vragen.

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Sat May 7 15:33:11 CEST 2005

Hoi Paul,

Zie eerder geposte link door mij.... daar staat de oplossing.

Ric
> IS er ook een nieuwsreader beschikbaar binnen Microsoft Outlook Express?

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.