[Typo3-UG Dutch] T3 UG Dag - Programma & Deelnemerslijst

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Fri May 6 16:45:59 CEST 2005

Beste T3ers,

De UG Dag gaat definitief door want we hebben precies genoeg
aanmeldingen (al moeten we daarvoor zelf wel met zes mensen komen ;-)

Bij deze geef ik het definitieve programma door. Tevens kun je de
deelnemerslijst bekijken. Mocht je wel aangemeld zijn maar je staat niet
op de lijst, geef dit dan snel alsnog aan mij door. Er bleken twee
formulieren niet doorgekomen dus misschien zijn het er nog meer.

De definitieve sluiting voor inschrijving is maandag a.s. om 16.00,
daarna is inschrijven niet meer mogelijk. Er is nog plek voor maximaal
zes mensen.

Ik heb er zin in!

Groetjes,

Sander Vogels