[Typo3-UG Dutch] 'Apple-like'' menu

Kees Wedzinga kees at wedzinga.nl
Fri May 6 13:49:29 CEST 2005

Hoi Daniel,

Dank voor je reply.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde, maar heb je ook dergelijke links die er
ook code(snippets) bij leveren?
Het gaat me op dit mement nog even te ver om deze zelf bij te verzinnen. Het
hele menuverhaal wil ik in een later stadium helemaal tot op het bot
uitzoeken. Voor nu wil ik eigtenl;ijk gewoon dat het werkt...niks meer en
niks minder!

Dus als je nog wat meer info hebt, ben ik je zeer dankbaar!

Kees

Op 06-05-2005 12:41, stuurde Daniel Doesburg <typo3 at doesburg.biz> mij het
volgende bericht: