[Typo3-UG Dutch] 'Apple-like'' menu

Kees Wedzinga kees at wedzinga.nl
Fri May 6 09:26:28 CEST 2005

Hallo allemaal,

Ben op dit moment druk lerende om T3 mezelf eigen te maken. Gaat prima en
ben al vele malen gevallen, maar ook weer opgestaan.

Heb inmiddels diverse bronnen geraadpleegt, maar kan niet de juiste info
vinden over het volgende:
Ik ben een Apple-fan (nee, even geen discussies hierover.....) en wil graag
in mijn project een apple-like menu maken. Kijk maar eens op www.apple.com
voor een indruk hierover.

Ik verwacht geen kant en klare oplossingen (zou wel lekker zijn
natuurlijk....) maar wil graag van een pro een richtlijn hoe dit aan te
pakken. Graag wel een richtlijn op newbie-level.....

Het is voor mij totaal geen probleem om de grafische elementen hierin te
maken, maar het vervolg is lastiger voor mij.

Heeft iemand dit ooit al eens gemaakt?
Als je aanvullende info nodig hebt, dan hoor ik dat graag.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Kees