[Typo3-UG Dutch] page author toevoegen?

Patrick Muller patrick at fenomedia.com
Tue May 3 15:31:36 CEST 2005

Precies.

Daarnaast is het zo dat (herhaaldelijk terugkerende) beginnersvragen na
verloop van tijd ook gebruikt kunnen worden om structurele drempels in de
orientatie naar en implementatie kunnen blootleggen. Dit kan alleen maar
leiden tot betere documentatie en wellicht zelfs versieverbeteringen.

Het verwijzen naar de huisregels en het verzoek je vraag duidelijk te
formuleren en eerst de gebruikelijke bronnen te raadplegen vind ik niet meer
dan een normale (educatieve) gang van zaken. Als we dat collectief als
'lastig' gaan zien gaat het groeien van een UG inderdaad moeizaam blijven.
De UG groeit echt niet enkel bij de kennis en kunde die 'ervaren' gebruikers
met elkaar delen, maar zeker ook bij het koesteren van newbies.

Groet, Patrick