[Typo3-UG Dutch] Re: Typo3-ug-dutch Digest, Vol 17, Issue 2

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Tue May 3 14:05:35 CEST 2005

Hoi Sebastiaan,

Ja, even puzzelen maar dan vind je onder Community in de linkerkolom
o.a. deze link.

Nee, de Dutch UG vind je daar niet. Maar wel een aantal andere.

Als ik iets zoek hou ik altijd eerst een zoekactie op typo3.org.
Vervolgens in de engelse en de duitse mailingslist. Levert dat niets op
dan wil google soms nog wel eens helpen. Maar daar is de kans inderdaad
niet zo groot.
En tenslotte is er de mogelijkheid om in één van de categorieen van de
mailinglijst je vraag/probleem te droppen.

Ik hoop dat ik je hiermee een stukje op weg geholpen heb op de moeizame
weg in het TYPO3 landschap.

Regards,

Daniel