[Typo3-UG Dutch] page author toevoegen?

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Mon May 2 15:08:40 CEST 2005

Daniel,

Duidelijk verhaal. Ik denk dat als je een goed antwoord wilt hebben op een
vraag die je hebt, je het beste ook de vraag zo concreet mogelijk stelt.

Hoogstwaarschijnlijk zullen er genoeg mensen op de mailinglist kijken om
een antwoord te kunnen geven, maar hebben ze geen zin om tijd te
verspillen.

Oja, mijn antwoord op de vraag "Hoe voeg ik de auteur van een pagina toe
aan een pagina in Typo3?" was overigens: 'via de Rich text editor'....

Ric

> Beste Yomo,
>
> Ik hoop dat aan dit antwoord van Martin iets hebt. Het is maar goed dat
> er mensen zijn die aan een half woord genoeg hebben.
>
> Voor mij is deze vraag van jou net zo vaag als je vorige. Op mijn vragen
> toen heb je overigens helemaal geen antwoord gegeven. Ben je daar nog
> uit gekomen?
>
> Probeer je eens in te leven in de lezers.
>
> Nu ga ik even miereneuken. Het is echter wel goed bedoeld. Als jij een
> vraag hebt beschrijf dat dan zo duidelijk mogelijk.
>
> Een auteur toevoegen aan een pagina in TYPO3.
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.