[Typo3-UG Dutch] page author toevoegen?

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Mon May 2 14:57:17 CEST 2005

Beste Yomo,

Ik hoop dat aan dit antwoord van Martin iets hebt. Het is maar goed dat
er mensen zijn die aan een half woord genoeg hebben.

Voor mij is deze vraag van jou net zo vaag als je vorige. Op mijn vragen
toen heb je overigens helemaal geen antwoord gegeven. Ben je daar nog
uit gekomen?

Probeer je eens in te leven in de lezers.

Nu ga ik even miereneuken. Het is echter wel goed bedoeld. Als jij een
vraag hebt beschrijf dat dan zo duidelijk mogelijk.

Een auteur toevoegen aan een pagina in TYPO3.
- De naam of iets anders.
- Aan de pagina of aan een stuk content (achterliggende vraag: Wat moet
er gebeuren als er 2 of meer mensen content hebben aangeleverd voor een
en dezelfde pagina.
- Wil je weten waar je het moet intypen (antwoord van Martin)
- Wil je weten hoe dat veld heet zodat je het bijvoorbeeld via TS kunt
toevoegen.
- Wil je weten hoe je het door middel van TS toevoegt
- Wil je weten hoe je dat doet met een marker
- Wil je weten hoe dat moet met de templateparser
- Wil je weten hoe dat in TV gaat

Met name deze laatste drie zijn zonder verdere precisering ook nog veel
te algemeen.

En zo zijn er nog wel meer vragen te bedenken. Maar de bedoeling is
hopelijk duidelijk.

Vraag wat je wilt weten, zo dat een ander begrijpt waar de schoen knelt.

Mocht het antwoord van Martin duidelijk zijn dan ben je een bofkont.
Maar ik vermoed dat je meer informatie nodig hebt.

Succes,

Daniel