[Typo3-UG Dutch] Welke Front end table editor is de beste ?

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Mar 16 15:28:58 CET 2005

Wow Geert, jij leert snel.

Niet dat ik overal een antwoord op heb, maar ik weet nu wel ongeveer wat
je zoekt.

Hoe je precies de extensies gemaakt hebt is mij niet duidelijk, maar ik
moet zeggen dat het er goed uitziet.

Dat verhaal over die panels en icons ontgaat me ook een beetje.

Ik zou zeggen, als je ze in de backend wilt zien, dan stel je dat in
door middel van TSconfig. Ja, dat geldt dan voor alles.

Wil je ze als een soort image-button, wel wat let je om ze gewoon te pikken.

Maar zo eenvoudig ligt het niet want anders had je dat wel gedaan.

Hoe dan wel? Geen idee . . .

Zelf ben ik nog niet echt in die richting bezig geweest. Maar misschien
kun je inspiratie opdoen bij een paar extensies die de laatste dagen
nieuw of vernieuwd verschenen zijn. Waarvan je dus feedit al in gebruik
hebt.

Om kort te gaan, ik kan je niet echt helpen, maar ik hoop dat er nu wel
iemand is die de kennis heeft en de moeite neemt om te antwoorden.

En de rest van je vragen . . .

Zoals je in de fora hebt kunnen lezen zijn er meer mensen die zo hun
bedenkingen hebben over het plaatsen van, wat jij noemt, rijp en groen.

Als je al wat langer meeloopt in de TYPO3 carroussel krijg je wel een
idee van wie je degelijk werk kunt verwachten en wie meer de filosofie
aanhangt "als het maar werkt".

En verder moet je nooit op één enkele paard wedden. Beetje pragmatisch
zijn. De ene keer kan het in TS de andere keer moet het in php.

Een lang verhaal waar je dus niks aan hebt.

Toch wens ik je . . .

Succes,

Daniel