[Typo3-UG Dutch] Database probleem met Typo3 bij Lycos Webhosting.

Danny Pluijmen danny.pluijmen at planet.nl
Sun Mar 13 17:54:51 CET 2005

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem.

Ik wil Typo3 bij Lycos onderbrengen maar zij hebben de functie get database
list (of iets dergelijks) disabled. Ik kan dus mijn eigen database niet
selecteren in de lijst bestaande databases tijdens installatie van Typo3.
Aanmaken van een nieuwe database is ook niet toegestaan.

Is er een manier hoe ik toch de boel kan installeren.

Ik zal op de een of andere manier mijn database naam al voor de installatie
in het installatie script ergens moeten verwerken of zit ik hier fout mee.

Ik ben helaas niet echt ervaren in het uitzoeken waar dat dan zou moeten en
hoe.

M.v.g.

Danny Pluijmen