[Typo3-UG Dutch] Office importer

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Fri Mar 11 21:17:34 CET 2005

Hallo Alllemaal,

Ik heb de diverse office improters geladen zoals:
- de General Office importer
- Documents Suite - rlmp_officedocuments en de bijbehorende Documents Suite
code library - rlmp_officelib.

Bij deze extensies zou de mogelijkheid daar zijn om vanuit office 2003
(opgeslagen als xml document) of vanuit openoffice een office document met
plaatjes dat als HTML pagina te presenteren (dus ook met plaatjes).

Ik heb geprobeerd zowel open office als MS-office documenten te plaatsen,
maar helaas dit leid allemaal niet tot het gewenste resultaat.
Wellicht dat jullie wat ervaring hebben met deze plugin en mij opweg kunnen
helpen.