[Typo3-UG Dutch] Aangename kennismaking! Mijn naam is Jacques.

Tim Tuerlinckx tim.tuerlinckx at telenet.be
Wed Mar 9 16:12:14 CET 2005

Tja,

en in Herent (vlak bij Leuven) zit er ook eentje, die zijn website toch op
een weekje in elkaar had (weliswaar zonder al teveel toeters en bellen) en
weinig van php af wist.
Typo heeft z'n voor en nadelen, maar ik blijf het toch gebruiken.

Groetjes
Tim Tuerlinckx

"Jacques Vandenbemden" <jacques.vandenbemden at telenet.be> schreef in bericht
news:mailman.196.1110233759.10055.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hallo Typo3-ers,

In verschillende forumberichten (via Google ?) kan je lezen : "Typo3, man
dat is moeilijk, niet te doen, maanden studie enz"

Na een week kom ik tot de volgende (voorlopige) conclusie:" Niet overdreven
moeilijk, wel wat ingewikkeld en juist daardoor zijn er heel wat
mogelijkheden".
Alvorens ik met vragen over Typo3 afkom, nog wat verder snuffelen in
tutorials.

Ik heb één vraag:
"Hoeveel Belgen amuseren zich met Typo3 en waar zitten ze?"

Groetjes allemaal,
Jacques Vandenbemden
Geetbets (ergens tussen Sint-Truiden en Diest)