[Typo3-UG Dutch] documentenbeheer

Wim Cruysberghs wim.cruysberghs at telenet.be
Tue Mar 8 08:52:34 CET 2005

Dag allemaal,

Even kort een vraagje tussendoor... Ik ben op zoek naar de goede
extensie om bestanden (downloadbaar op de frontend) mee te beheren...
Hierbij had ik graag met categorieën gewerkt etc... Ik heb die DAM-Media
modules allemaal geïnstalleerd hier, maar als ik met de DAM-downloads
extentie een lijst van downloads wil maken in de FE, lukt het me
voorlopig niet iets op het scherm te krijgen..

Tevens vind ik het raar dat in de DAM-downloadsplugin geen categorie kan
aangegeven worden om bv. in het deel "esoterische massages" enkel die
documenten te laten zien van de Media categorie "esoterische massages"...

Heeft er van jullie iemand reeds ervaring met de DAM extentie, en zo ja,
hoe pak ik dat aan om uiteindelijk gewone lijsten documenten in de FE
aan te maken, per categorie (bv select where category="esoterische
massage")

Hebben jullie mischien een betere suggestie dan het hele DAM-systeem om
documentenbeheer te doen adhv categorieën???

Groetjes vanuit den Antwerpse metropool,

Wim