[Typo3-UG Dutch] Aangename kennismaking! Mijn naam is Jacques.

Jacques Vandenbemden jacques.vandenbemden at telenet.be
Mon Mar 7 23:15:18 CET 2005

Hallo Typo3-ers,

In verschillende forumberichten (via Google ☺) kan je lezen : "Typo3, man dat is moeilijk, niet te doen, maanden studie enz"

Na een week kom ik tot de volgende (voorlopige) conclusie:" Niet overdreven moeilijk, wel wat ingewikkeld en juist daardoor zijn er heel wat mogelijkheden".
Alvorens ik met vragen over Typo3 afkom, nog wat verder snuffelen in tutorials.

Ik heb één vraag:
"Hoeveel Belgen amuseren zich met Typo3 en waar zitten ze?"

Groetjes allemaal,
Jacques Vandenbemden
Geetbets (ergens tussen Sint-Truiden en Diest)