[Typo3-UG Dutch] Base href

Martin Poelstra m.l.poelstra at tue.nl
Mon Jun 27 11:41:53 CEST 2005

Hoi Tom,

> Ik heb voor verscheidene van onze websites ondervonden dat de base href plots veranderd naar

> andere domeinen.  Helemaal onverwacht, zonder dat er recent wijzigingen zijn geweest aan de

> website.  Het gevolg laat zich raden: geen pictures en css wordt ook niet gevonden.  Heeft iemand

> anders hier ook al problemen mee ondervonden of iets over gehoord ??

De base-href kan alleen 'vanzelf' veranderen als je 'm instelt als
config.baseurl = 1
Gebruik je .htaccess-files? In dat geval moet 't 'gewoon' goed gaan. Gebruik je echter RewriteRules in je webserver-configuratie, dan moet je 'm instellen als
config.baseurl = http://www.domein.nl/
(per domein natuurlijk).

Grtz,
Martin