[Typo3-UG Dutch] template voor nieuwe website

Hico Kingma hk at kingma-consultancy.nl
Mon Jun 27 11:27:50 CEST 2005

Hallo,

Mijn probleem zal wel een eitje zijn voor de ervaren typo3 gebruikers, maar
ik ben nog onervaren, dus...

Ik wil een nieuwe website aanmaken, dus nieuwe pagina aangemaakt, als ik dan
een template aanmaak verwacht ik de vraag op welke "soort template" ik die
wil baseren (business, candidate etc), in plaats daarvan vraagt IE om een
bevestiging of ik het werkelijk wil.
Ook als ik een pgina van een website wil verwijderen, vraagt IE een
bevestiging.

Dit gebeurt sinds ik een paar instellingen in IE heb gewijzigd (voor typo3).
Kan iemand mij vertellen door welke instelling van IE dat komt, want ik wil
dat graag weer ongedaan maken.

Alvast bedankt.
Hico Kingma