[Typo3-UG Dutch] Aan Yomo Guiamo, in de hoop dat je hier wel eens langs komt

Yomo Guiamo yguiamo at gmail.com
Wed Jun 22 22:12:05 CEST 2005

Beste Daniel,

Ik betreur het dat er mensen zijn op mailinglists die er blijkbaar op
gericht zijn om 't leven van andere mensen zuur te maken.

Reeds vanaf mijn 2e of 3e post op de Dutch mailinglist merkte ik de
negatieve en betweterige toon in je posts. Dat je in sommige gevallen
daarbij wel 'ns een keer wel het juiste antwoord geeft op de vraag,
wordt helaas overschaduwd door je manier van reageren. Mijn collega die
af en toe ook op de mailinglist aan 't lezen is, viel dezelfde toon ook
al op bij je replies naar anderen. Niet alleen is het zwaar irritant,
maar daarnaast ook niet constructief.

Ik heb je prive-post naar mijn privé e-mail adres eveneens privé
gehouden, waarbij ik je niet alleen heb bedankt voor je moeite, maar ook
  heb laten doorschemeren dat jij een type mailinglist gebruiker bent
waar ik liever niets meer mee te maken heb. Mijns inziens een correcte
manier om je duidelijk te maken dat ik je zat ben. Dat je vervolgens die
correspondentie publiekelijk maakt, is niet alleen kinderachtig, maar
ook nog 'ns onprofessioneel.

Dat ik aan je laatste oplossing twijfelde, heeft puur te maken met het
feit dat ik herhaaldelijk heb laten weten in posts aangaande datzeflde
probleem het via de USER TSConfig te willen doen evt. in combinatie met
de extensie van Bernhard Kraft. Ik ben niet te beroerd om toe te geven
dat ik ondanks die 'eis' je in je waarde kon hebben gelaten.

Ik weet niet waar de drang van komt om je 'stem' te laten gelden (lees
ook: kwantiteit van je posts vs. de kwaliteit) op de (Dutch) Typo3
mailinglist en dan ook op een dusdanige toon waarbij mijns inziens je
aan het doel van een mailinglist voorbijschiet, maar ik hoop dat ik in
ieder geval geen last meer van je zal hebben.

Ik ben blij dat ik geen replies meer van je zal krijgen, bedankt! Zoals
de Engels sprekenden het zouden zeggen: Stop bugging me!!!

Dit is tevens ook mijn laatste post gericht aan jou, hetzij
publiekelijk, hetzij privé. Tijd is een kostbaar 'bezit'.

Groeten,
Yomo
P.S. Veel plezier met 'googlen' op mijn naam...