[Typo3-UG Dutch] Aan Yomo Guiamo, in de hoop dat je hier wel eens langs komt

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Jun 15 13:50:36 CEST 2005

Beste Yomo,

Omdat het hier ging om iets waar verder niemand van de mailing-lijst
belang bij had, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en het naar het
emailadres gestuurd wat ik in de mailinglijst bij jouw naam zag staan
yguiamo at gmail.com.

Ik was in de eerste plaats een beetje gebelgd over je beschuldiging dat
mijn oplossing niet getest was. Inplaats van een bedankje voor de moeite
die ik genomen heb om een antwoord voor je op te zoeken, in te typen en
te versturen.
Dat jij iets anders zoekt als wat je vraagt kon ik ook niet ruiken.
Om duidelijk te maken dat het echt werkt heb ik vervolgens de moeite
genomen om een testomgeving op te zetten, daarvan een aantal
schermafdrukken te maken en die op een internet-pagina te plaatsen.
Als ik dan vervolgens van jou niets meer hoor of zie, stuur ik je een
mailtje (zie onder).
Daarin opperde ik dat je niet meer op de mailinglist kijkt. Dat is
overigens ook een reden waarom ik het mailtje naar je eigen mailadres
gestuurd heb.

Vervolgens krijg ik dan na een aantal weken dit antwoord van je. Een
antwoord waar mijn broek van afzakt.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat je me in het laatste mailtje ook
bedankt hebt. Maar dat valt voor mij op dit moment even in het niet bij
je voor het overige vrij onbeschofte houding.

Sorry.

Daniel - die nooit meer iets naar Yomo zal e-mailen

P.S. 1. Weet je dat je je emailprogramma zo kunt instellen dat alle mail
van afzenders die niet in je adreslijst staan in de prullenbak verdwijnen?
P.S. 2. Ben jij ook die organist van de Koningskerk?
http://www.omroep.nl/ikon/radio/kerkdiensten/preken/67.htm
P.S. 3. Eventuele reacties graag in deze nieuwsgroep.

Yomo Guiamo schreef:

 > Daniel,
 >
 > Ik heb eindelijk de tijd genomen om je code te testen. Je code werkt
inderdaad. Het is niet precies wat ik zocht, maar helpt wel op weg, thanks.

 > Ik zou het erg prettig vinden als je me niet meer prive mailt wat
zaken van de newgroup betreft (lees: liever niet prive mailen in 't
algemeen). Er zijn een aantal Typo3-newsgroup mensen die me prive mogen
mailen en dat wil ik graag zo houden.

 > Nogmaals bedankt voor je input.
 >
 > Groeten,
 > Yomo

posted it, because it doesn't work. And... just in case you might think
that my inital problem description isn't clear enough in your eyes, you
could have looked at my previous postings about this issue
("Disable/enable any Access list field for a user with TSConfig").

wel werkt. Compleet met screenshots.

te lezen en/of om er op te reageren.