[Typo3-UG Dutch] Inhoud op alle pagina's

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Wed Jun 22 11:40:00 CEST 2005

Hoi Joost,

Ook hier zijn er verschillende mogelijkheden....

1. content plaats je in je template, zoals je met een footer zou doen
2. content in TYPO3 kun je hergebruiken binnen TV doe je dat als volgt:

- maak een content element aan
- kies voor text (maakt in feite niet uit)
- verander bij Type de keuze Text naar Insert Records
- het scherm verandert
- Vervolgens kun je bij Items op het mapje klikken en je specifieke
pagecontent invoegen.

--
Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen