[Typo3-UG Dutch] Inhoud op alle pagina's

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Wed Jun 22 11:40:24 CEST 2005

Onderstaande is beter dan wat ik zei. Negeer mijn post. *maakt notities*.
Heh, en ik maar denken dat ik als beginneling ook met de grote jongens mee
kon doen... Dit is eigenlijk hetzelfde als dat met die referensies wat ik
zei, maar dan automatisch via TypoScript in plaats van op elke pagina met de
hand een referentie plaatsen.

>Als je de div gemapt hebt als Typoscript Object Path als
lib.rightcontent en het content element wat je wilt invoegen het uid 13
heeft dan werkt het met het volgende stukje typoscript in je template
(Setup veld):

lib.rightcontent = RECORDS
lib.rightcontent {
  tables = tt_content