[Typo3-UG Dutch] Inhoud op alle pagina's

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Wed Jun 22 11:34:23 CEST 2005

Beste Joost,

Als je de div gemapt hebt als Typoscript Object Path als
lib.rightcontent en het content element wat je wilt invoegen het uid 13
heeft dan werkt het met het volgende stukje typoscript in je template
(Setup veld):

lib.rightcontent = RECORDS
lib.rightcontent {
  tables = tt_content
  source = 13
}

Groeten,

Rudy Gnodde
Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internet
Email: rgn at wag.nl
WWW: http://www.wag.nl >-+-< http://www.typo3demo.nl