[Typo3-UG Dutch] Subtitles in de template

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Tue Jun 21 17:31:29 CEST 2005

Hoi Tom,

Nou, de domheid van de toepassing vind ik nogal meevallen.

Voor zoiets kun je, zoals voor zo veel dingen in T3, verschillende wegen
bewandelen.
In de eerste plaats kun je de pagina gewoon zo noemen. Waarom niet?
Of je gebruikt er inderdaad de subtitel voor.
Verder kun je dynamisch een cijfertje (of een lettertje, of wat ook)
voor de link plakken.
En dan kies ik meestal voor het laatste. Want dan weet je zeker, hoe je
ook met de pagina's schuift, dat de cijfertjes correct gekozen worden.

Voorbeeld - stukje uit een typo3 sjabloonscript:

menu.1 = TMENU
menu.1.NO.before = 1||2||3||4||5||6||7||8||9||10||11||12
menu.1.NO.allWrap =   |

Hopelijk heb je hier wat aan.

Succes,

Daniel