[Typo3-UG Dutch] Subtitles in de template

Tom Van Herp - SEM tom.vanherp at se-marketing.be
Tue Jun 21 16:55:04 CEST 2005

Ja ind, als ik het herlees is het niet helemaal duidelijk.  De
toepassing is eigenlijk ongelooflijk dom, maar niet makkelijk...
Ik bouw het menu van de site dynamisch op en voor de naam van de link
(bv. home of contact of zo) zou er een nummer moeten komen.  Gewoon een
nummering van 1 tot 10.
Zodat je iets in deze stijl bekomt:

2  Contact
3  ...
enz

Daarom had ik gedacht om de cijfers van de pagina's mee te geven in de
subtitle van elk van deze onderliggende pagina's.  Is misschien niet
nodig maar leek mij een mogelijke oplossing.
Een voorbeeld van de site zoals die zou moeten worden kan je op
http://www.dorsoo.be vinden, dan is het misschien allemaal wel
duidelijker.
Hoop dat het iets duidelijker is...

Met vriendelijke groeten,