[Typo3-UG Dutch] TYPO3 boek - Episode II

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Fri Jun 17 19:30:20 CEST 2005

Sander Vogels schreef:
> Aloha,
>
> Ik hoop bij deze wat meer duidelijkheid te hebben verschaft.
> Is ook Darth Doesburg nu tevreden? ;-)
>
> May the source be with you!

Hoi Sander,

Een teken dat je 't sportief opneemt.

Maar èh èh èh . . . .
Nou nee, nog niet helemaal tevreden. Je stelt me voor een groot deel
gerust. Met name wat betreft de actualiteit en de prijs.
Alhoewel je redenatie dat versie-cijfertjes achter de komma maar minor
wijzigingen zijn, bij mij niet landt. Kijk maar naar de verschillen
tussen 3.5 en 3.7. Nu heb ik overigens wel de indruk dat de
vernieuwingscurve van TYPO3 met versie 4 zo ongeveer in de schouder
aangeland is (voorlopig).
En wat die prijs betreft, ja, daar had ik beslist niet op gerekend.
Zeker niet als daarin dan ook nog, naast de vertaling, de nodige
aanpassingen voor versie 4 meegenomen moeten worden. Pluim!

Wel blijf ik er bij dat het voor de populariteit van TYPO3 beter is om
met algemenere, dunnere boekwerken op de proppen te komen.
Misschien kunnen we het ene doen en het andere niet nalaten.

Ik leer je zolangzamerhand kennen als iemand die niet direct al zijn
kaarten op tafel legt, dus wie weet wat er allemaal nog uit de hoed (of
uit de mouw) komt.

Als, ja als, als de voorgestelde actualiteit en prijs waargemaakt worden
ben ik om. Met bedenkingen.

Goed weekend iedereen!

Groeten,

Daniel