[Typo3-UG Dutch] Undo delete

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Fri Jun 17 11:22:12 CEST 2005

Helaas volgens mij kan je dan alleen nog maar de backup van gisteren
terugzetten. Daarbij hoef je alleen de database terug te zetten.

Ric

> Een klant van mij heeft net per ongeluk een flink deel van haar pagina¹s
> weggegooid.Er zit een undo-knop op iedere pagina, maar die geldt alleen
> voor
> de inhoud van pagina¹s. Hoe haal ik nu een volledige paginaset terug? Ik
> kan
> dat tot nu toe nergens terugvinden op internet en heb er een beetje haast
> mee.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.