[Typo3-UG Dutch] Undo delete

Rudy Gnodde gnodde.rudy at wag.nl
Fri Jun 17 11:18:49 CEST 2005

Beste Willex,

De pagina's staan als het goed is nog wel in de database. Ze zijn alleen
als deleted gemarkeerd. Door via phpMyAdmin in de tabel 'pages' het veld
'deleted' op 0 te zetten kun je ze weer terug halen.

Groeten,

Rudy Gnodde

Wijngaarden AutomatiseringsGroep & WIND Internet

Email: rgn at wag.nl <mailto:rgn at wag.nl>

WWW: http://www.wag.nl <http://www.wag.nl>  >-+-<
http://www.typo3demo.nl <http://www.typo3demo.nl>