[Typo3-UG Dutch] Nederlandse versie TYPO3 boek

Wilfred Smit w.smit at xs4all.nl
Wed Jun 15 19:38:13 CEST 2005

Heel goed idee!

Ik ben voor en schaf er direct één aan.

Groet,

Wilfred Smit

-----Original Message-----
From: typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de
[mailto:typo3-ug-dutch-bounces at lists.netfielders.de] On Behalf Of Sander
Vogels
Sent: woensdag 15 juni 2005 18:09
To: Typo3-Usergroup Dutch
Subject: [Typo3-UG Dutch] Nederlandse versie TYPO3 boek

Beste T3ers,

Ik ben in gesprek met een grote internationale uitgever over een Nederlandse
vertaling van het 'officiele' TYPO3 handbook van Open Source press. Nu
vragen de uitgever en ik ons af in hoeverre er behoefte is aan een
Nederlandstalig boek. Zelf zie ik er heel veel in want:

1. het is ten eerste als ontwikkelaar handig om te hebben omdat je zo niet
meer voor alles door de online documentatie hoeft te zoeken.
2. Verder is het ook zeer aardig om aan klanten te geven/verkopen, die
kunnen ze aanschaffen voor hun redacteuren maar ook developers en designers
3. Het zal bijdragen aan een nog betere positie van TYPO3 in Nederland want
oogt professioneel en maakt het laagdrempeliger om op te pakken.
Bovendien heeft geen enkel ander OSCMS een Nederlands boek!
4. We kunnen het als bedrijven/freelancers index gebruiken want ik ben wel
van plan om ruimte in te plannen voor een bedrijven index.

Graag hoor ik van jullie zo eens wat eerste reacties op dit idee!

Groetjes, Sander Vogels