[Typo3-UG Dutch] alternatieve CSS

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Tue Jun 14 10:45:18 CEST 2005

Rien Swagerman wrote:
> Hallo
>
> Wat is de eenvoudigste manier om aan een pagina een alternatieve
> stylesheet te koppelen?
> En als ie ook recursief doorwerkt naar de pagina structuur eronder?
>
> Ik gebruik CSS_Styled Content (css_styled_content) en een eigen
> stylesheet in de 'root' template van de website.

Een +EXT template is dan de beste optie. Daarin geef je aan welke
aanpassingen je tov. je root template wilt doorvoeren. Zo kun je daar
aangeven dat je ander sjabloon wilt gebruiken. Of, maar dat hangt van je
template configuratie af, je kunt binnen typoscript ook je CSS definieren.

--
Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV