[Typo3-UG Dutch] alternatieve CSS

Rien Swagerman rien at resourcestudio.nl
Tue Jun 14 10:15:23 CEST 2005

Hallo

Wat is de eenvoudigste manier om aan een pagina een alternatieve
stylesheet te koppelen?
En als ie ook recursief doorwerkt naar de pagina structuur eronder?

Ik gebruik CSS_Styled Content (css_styled_content) en een eigen
stylesheet in de 'root' template van de website.

De extensie "Page StyleSheet Selector» (css_select)" is wel handig,
maar wil de gebruiker zelf niet de stylesheet laten selecteren.

Alvast dank!
Rien

rs | Resource Studio

heemraadssingel 103