[Typo3-UG Dutch] Test en ontwikkel omgeving installatieTypo3versie 3.8.0

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Tue Jun 7 10:48:09 CEST 2005

Hartelijk dank Ric, Albert en Patrick,

Ik heb nu zowel ImageMagick als GDlib werkend. Nu wil ik de "LZW capabilities" controleren, alleen nu zegt hij dat het plaatje wat hij wil gebruiken niet bestaat terwijll hij er wel staat. Er staat dan op het scherm: "No t3lib/gfx/typo3logo.gif file!" Is het belangrijk dat die "LZW" gecontroleerd moet worden? En ook heb ik als het onderdeel "Reading image formats" draai onder het kopje: "Image Processing" dat hij de formaten .pdf en .ai niet leest daar geeft een critical error.

Kees