[Typo3-UG Dutch] Test en ontwikkel omgeving installatie Typo3versie 3.8.0

Albert van der Veen albert at jipscompany.com
Fri Jun 3 17:50:59 CEST 2005

Hallo Kees,

Je moet er op letten dat er geen spaties in de dirnaam van ImageMagick
staan - daar ging het bij mij in eerste instantie op mis - bijvoorbeeld
C:\ImageMagick\ als dir moet goed gaan.
Wat GD betreft, dat is onderdeel van PHP sinds versie 4.nogwat (dacht ik),
onder optie 'All Config' van install tool heb je een optie [gdlib_2], die
moet op 1 (true dus)
staan. Misschien is dat het probleem?

groet en succes
Albert van der Veen