[Typo3-UG Dutch] Niew hier. Problemen met Typo3 3.8.0 + TV 0.4.0

Bart van Eijck - Senet BV bvaneijck at senet.nl
Thu Jun 2 10:52:06 CEST 2005

Oh jee, zul je altijd zien. Je zoekt hulp en dan kom je domweg de oplossing
tegen! Ik liep er stomweg tegenaan.

Hier is de oplossing:

- Ik was vanalles aan het proberen, en kwam er achter dat het probleem
alleen ontstond bij pagina's die gelinkt waren aan een TemplaVoila template
die ik in TV 0.4.0 gemaakt had, de andere templates waren nog uit 0.3.0.
- Dus ik ga naar de TemplaVoila templates en klik uit nieuwsgierigheid op
het potloodje van de DS van mijn template. Dat xml zegt me normaal weinig,
maar ik zag voor mijn normale begin van dat xml een array met waarden staan
die begonnen met "lang" en ook een waarde met de strekking van verberg
languages = 1. Ik zet dit op 0 en alles werkt weer! Ik vergelijk de xml met
de xml van mijn oude templates en die hebben die hele array niet. Heb die
array maar weggegooid.
- Alles werkt weer als vanouds.

Ik heb geen idee hoe die waardes in mijn xml zijn gekomen, ik heb de
TemplaVoila template op de gewone manier aangemaakt zoals ik dat ook altijd
deed met 0.3.0. Erg vreemd.

Bart van Eijck