[Typo3-UG Dutch] fe username en password in URL

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Fri Jul 8 08:34:17 CEST 2005

Chris,

om dit netjes en zonder dit soort hacks op te lossen moet je nadenken
over een Single Sign On (SSO) oplossing. Voor zover ik weet zijn er
nog geen extensies die die voor Typo3 doen, dus dan zou je zelf aan
de slag moeten.

Heb je trouwens zelf controle over die externe applicatie? Zo niet,
dan kan je het bovenstaande ook wel vergeten vrees ik...

Bart

Op 8-jul-2005, om 8:29 heeft Chris het volgende geschreven: