[Typo3-UG Dutch] Vertalen Duitse content

Sander Vogels sander at netcreators.nl
Wed Jul 6 17:33:30 CEST 2005

Hallo allemaal,

Ik ben nu bezig om het concept voor de nieuwe typo3.nl site verder uit
te werken. Zodra dit klaar is zal ik dit naar iedereen emailen die
middels het formulier heeft opgegeven hier een bijdrage aan te willen
leveren. Parralel daaraan ben ik nuttige content aan het uitfilteren. Ik
wil graag een FAQ op de nieuwe site met een gedeelte voor newbies en
voor gevorderden. Alle content hiervoor is beschikbaar in het Duits. Dit
valt grotendeels met software te vertalen maar zal daarna toch nog in
goed Nederlands omgezet moeten worden. Zijn er vrijwillgers die zich dit
zouden willen doen?

Groetjes,

Sander