[Typo3-UG Dutch] navigatie voor andere pagina's

Paul Maas paulm at paulm.nl
Wed Jul 6 11:05:56 CEST 2005

Wat ik zoek is een beetje ingewikkeld uit te leggen:

Ik heb:

sysmap1:      Handgeschakeld
sysmap2:      Automaat

In iedere sysmap zitten 50 verschillende pagina's met per pagina 1
auto erop. Foto,omschrijving,kmstand,jaartal enz.

Nou heb ik ook nog 2 normale pagina's:
-Handgeschakeld
-Automaat

Wat ik graag zou willen is dat ik een soort navigatie kan maken op de
2 normale pagina's. En dat er daar dus via een pijltje vooruit en een
pijltje achteruit gebladerd kan worden tussen de pagina's met de
auto's . Bij de pagina handgeschakeld wil ik dus graag kunnen switchen
tussen alle pagina's in de sysmap handgeschakeld en bij  pagina
automaat wil ik graag kunnen switchen tussen de pagina's uit de sysmap
automaat.

Ook zou ik graag nog een zoekfunctie hebben om een bepaalde auto (dus
pagina) te kunnen zoeken.

Ik was aan het denken om het via een frame te doen maar daarmee gaat
het volgens mij niet lukken.

Hopelijk snappen jullie het probleem een beetje? Heeft iemand enig
idee hoe ik dit zou kunnen realiseren?

mvg paul maas