[Typo3-UG Dutch] TEXT (met nicetext=1) van Gifbuilder te vaag

Maurice Zeijen maurice at web3.nl
Tue Jul 5 17:28:58 CEST 2005

Ik wil een header image hebben met daarin scherpe maar mooie tekst van
de titel. Hiervoor gebruiker de GIFBuilder met het TEXT object. Deze
heeft niceText=1 zodat de tekst er mooier uitziet. Het enige probleem is
dat de tekst nu te blur (vaag) is. Ik heb de property sharpen geprobeerd
maar deze lijkt niks uit te halen. Hieronder volgen enkele gegevens
betreffende GD en Image Magic versies die op de server staan geïnstalleerd:

GD versie: bundled (2.0.28 compatible)
ImageMagic versie: 6.1.6

Weet iemand hoe ik de tekst scherpen kan krijgen zonder dat de kwaliteit
achteruit gaat?