[Typo3-UG Dutch] Foto's verdwijnen

Willex typo3 at ambitiondesign.nl
Sat Jul 2 00:14:22 CEST 2005

Ik ben er eindelijk achter en heb een flinke les in permissions gehad. ¹t
Heeft uiteindelijk allemaal rechtstreeks te maken met de verhuizing van een
Ensim naar een Plesk-machine en het had niets met IM 6.2.0 van doen. Voor
niets zo lopen foeteren op deze versie.

Na een schone installatie draait alles weer zonnig. Als morgenochtend alles
er ook buiten zonnig uitziet, kan mijn weekend met twee jarige kinderen niet
meer stuk.

Willex

Op 01-07-2005 18:33, in artikel
mailman.1.1120235596.12725.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de, "Willex"