[Typo3-UG Dutch] Foto's verdwijnen

Willex willex at ambitiondesign.nl
Fri Jul 1 18:33:19 CEST 2005

Bart van Eijck - Senet BV wrote:

> In de Install Tool kun je je grafische settings testen.
>
> Bart (een andere bart dan de vorige)

Ik moet het wat intensiever gaan uitzoeken, want volgens mij is het
inderdaad een probleem in de settings en is de oplossing erg voor de
hand liggend. 'k Heb reeds 4.2.9 naast mijn 6.2.0 van IM geparkeerd, dus
ik kan nu met de meest geschikte IM werken.

'k Ben er reeds achtergekomen dat .gif-jes wel geaccepteerd worden, maar
.jpg niet. Weer een stapje verder...

Bedankt voor alle hulp.

Willex