[Typo3-UG Dutch] Twee plugins doorgeven aan Template

Timur Özcan tozcan at fnl.nl
Wed Jan 5 11:38:49 CET 2005

Hallo

Ik zit met een probleem. Ik gebruik de auto parser van typo3. Daarin heb ik nu automaketemplate plugin om bijv body te vervangen door een
een ander tag en ik heb nu ook plugin voor de zoekbox in gezet. Deze plugins worden daarna doorgegeven aan de template cObject.
De eerste word zo doorgegeven:

	template =< plugin.tx_automaketemplate_pi1

Maar als ik dan nog een regel zet met de andere plugin dan wordt mijn pagina niet weergegeven.

Mijn vraag is hoe kan je twee plugin tegelijk doorgeven aan de main template?

Groeten,
Timur Özcan