[Typo3-UG Dutch] Staging systeem in typo3

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Mon Jan 3 20:31:31 CET 2005

Zover ik weet is er geen staging systeem standaard in typo3, maar er is wel
een extension die hier iets in kan betekenen (Liveserver Sync) en in de
engelse list zijn ook een aantal redelijk werkbare suggesties gedaan maar
deze komen allemaal neer op databases en bestanden kopieren.

Groeten,

Janno

"Timur Özcan" <tozcan at fnl.nl> wrote in message
news:mailman.265.1104768338.6213.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Hallo

Heeft iemand ervaring met het staging systeem van typo3? Ik lees overal dat
typo3 een staging systeem heeft om live systeem te scheiden
van productie systeem, maar ik kan nergens info vinden hoe het werkt en wat
je moet doen.

Groeten,

Timur Özcan