[Typo3-UG Dutch] gezocht: typo3 freelancer

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Mon Feb 28 17:38:57 CET 2005

Ik ben op zoek naar iemand die op freelance basis kan mee inspringen
wanneer ik je talent nodig hebben.

Je moet goed zijn in PHP en je moet de nodige kennis in huis hebben om
bestaande typo ext. aan te passen of een ext op maat af te leveren.
Daarbuiten moet je kennis hebben van xhtml en css.
Ik zoek dus niet iemand die mee sites bouwt met Typo3, maar iemand die
mee inspringt in het programmeren.

Je moet de mogelijkheid hebben om facturen toe te sturen voor je
geleverde diensten.

Stuur je CV samen met minstens 2 links van bestaande websites waar je
gebruik hebt gemaakt van een eigen ext. (of een aangepaste) naar food at
rob-ot punt be.
Vermeld tevens je richtprijs mee door (mag een uurprijs zijn)
Vermeld tevens wat je sterkste punten ivm programeren zijn en je zwakke
punten. (eerlijk duurt het langst)

Elke CV wordt gelezen en ik laat je zeker weten of je in aanmerking komt
of niet.

tnx
Rob

voor meer info: rob-ot.be