[Typo3-UG Dutch] Vertaling CWT_Community

Patrick Muller [FENOMEDIA] patrick at fenomedia.com
Tue Feb 15 17:44:46 CET 2005

Als jullie interesse hebben kan ik misschien in overleg wat opzetten in Het
Hoofdkwartier in Arnhem (vlak bij het centraal station). Dit project is
initatief van een aantal mediabedrijven en inmiddels zitten er een 30-tal
organisaties die raakvlakken met 'media' hebben. We hebben hier kleinere en
grotere ruimtes met draadloos internet etc.. En een eigen eetcafé ;-)

De Stichting Het Hoofdkwartier heeft ten doel de vakgebieden ICT,
vormgeving, ontwerp en nieuwe media aan te jagen onder de noemer "Creatieve
Media". Activiteiten worden door het bureau van Het Hoofdkwartier
georganiseerd. Met activiteiten doelen we op workshops, expertmeetings,
reguliere overlegvormen, evenementen en projecten. Tevens werkt de stichting
aan de promotie van Creatieve Media als geheel en zet hiervoor onder andere
een kennisnetwerk op.

www.hethoofdkwartier.nl

Als er interesse is kan ik via het bestuur van de stichting wellicht een
balletje opgooien wat locatie betreft.

Groet, Patrick