[Typo3-UG Dutch] Element Browser niet zichtbaar

Daniel Doesburg danieldoesburg at hotmail.com
Mon Feb 14 13:06:30 CET 2005

Hi Timur,

Aha, zo leer je wat.

Ja, dat knopje ken ik wel. Bij mij is het icoontje een (zwart/wit)
symbooltje van een map met een soort gebogen pijltje erboven.
En die komt bij mij op heel veel plaatsen voor. Ik heb zo eens wat
geprobeerd, maar bij mij werkt het allemaal als een zonnetje. Tenminste op
die plaatsen waar ik het geprobeerd heb.
Het werkt in windowsXP ondanks SP2 zowel in Firefox als in IE6. Bovendien
heb ik een hele batterij aan verdedigingswallen op mijn systeem. Sygate, de
windows firewall, een virusscanner, Ad-aware, de nieuwe spywarecatcher van
Billeke en Spybot. Nou, als dat niet paranoia is weet ik het niet meer.
Maar *mijn* "element browser" trekt zich daar niets van aan.

Dus misschien zit de oorzaak van het witte scherm bij jou nog ergens anders
in.

Ik heb eens gekeken in deze mailingslijst of dit probleem vaker voorgekomen
is.
Natuurlijk heb jij dat ook al gedaan. En daar heb jij niks gevonden waar je
wat mee kon, want anders had je het hier niet gevraagd.

Wat ik daar tegenkwam vraag je? Wel . . .
Als oorzaken werden genoemd:
gsi_mailform extended in versie 6.2 en 7
de popupblockers van (inderdaad) SP2 en andere waaronder Norton security

Meer kan ik niet voor je doen.

Succes met het zoeken naar een oplossing. Graag wel posten om anderen
eventueel te helpen.

Daniel

"Timur Özcan" <tozcan at fnl.nl> schreef in bericht
news:mailman.331.1108375671.1950.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...

Met de element browser kun je in typo3 door de boom structuur lopen.
Bijvoorbeeld
bij een template van een pagina heb je bij "include basis template" naast
het witte
vak drie knoppen. Eentje met twee pijlen, een prullenbak en een knop van de
Element
browser. Als je die klikt, opent zich een nieuwe scherm. En daarin kun je
dan in de
boom zoeken naar bijvoorbeeld basis templates.

Alleen bij mij zie ik alleen een wit scherm. Ik heb norton helemaal uitgezet
maar
geen effect. Ik ben nu verder aan het kijken waar het aan ligt. Anders kan
ik niet
verder werken. Als iemand nog tips heeft graag ff mailen.

Groeten,
Timur