[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Performance Typo3 (3.8.1)

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Wed Dec 28 11:30:50 CET 2005

Hi Denver,

De Dual XEON is leuk, maar veel belangrijker is geheugen. Daarnaast moet
je ook gewoonweg kijken hoe je je site hebt opgezet. Er wordt in de
andere berichten veelal gekeken naar de hardware, maar het kan heel goed
ook zitten in je sites zelf....

Ik weet wel dat het tunen van een server voor het optimaal serven van T3
niet iets is dat je 1-2-3 doet, bij ons heeft dat veel tijd gekost om de
meest optimale verhoudingen te vinden. Verder lijken me de sites die je
benoemt nu niet echt de drukstbezochte sites.....dus, kijk maar eerst
eens naar je site zelf en hoe je deze hebt opgezet, zowel de HTML,
grafische elementen als de config van T3.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze helpdesk: http://helpdesk.domeinregistratie.info/