[TYPO3-UG Dutch] Performance Typo3 (3.8.1)

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Dec 28 08:53:28 CET 2005

Beste Denver,

Ik weet nog niet zoveel van Typo3, maar duidelijk is dat hij zwaar leunt op
de mysql database.
De manager van de server moet in staat zijn, door de nodige instellingen te
wijzigen deze databases zo te tunen dat het maximale er uit gehaald wordt.
Op een enkele site (geen typo) heb ik op die manier wel tot 50%
snelheidswinst geboekt.

Groet, Eef