[Typo3-UG Dutch] [nieuws] password Mysql

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Tue Dec 27 14:23:47 CET 2005

Hi Elise,

je kan het wachtwoord ook handmatig veranderen in (gokje:) htdocs/
typo3cont/localconf.php. Daarna even de *CACHED* bestanden weggooien
en opnieuw proberen.

Groet,

Bart

Op 27-dec-2005, om 14:00 heeft Elise Daans het volgende geschreven:

> Bij de installatie die ik gedaan heb was het typo3, mysql en apache
> in 1
> installatiefile en moest ik geen passwoord opgeven.
> Heb de installatie nog eens opnieuw gedaan maar nog steeds hetzelfde.
> Krijg mysql niet aan de praat en ik krijg nu ook het
> loginvenstertje niet
> meer...
> hoe geraak ik hier terug aan?

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen