[Typo3-UG Dutch] [nieuws] password Mysql

Elise Daans elise at buitendezone.be
Tue Dec 27 14:00:30 CET 2005

Bij de installatie die ik gedaan heb was het typo3, mysql en apache in 1
installatiefile en moest ik geen passwoord opgeven.
Heb de installatie nog eens opnieuw gedaan maar nog steeds hetzelfde.
Krijg mysql niet aan de praat en ik krijg nu ook het loginvenstertje niet
meer...
hoe geraak ik hier terug aan?

groetjes;

Elise