[Typo3-UG Dutch] [nieuws] Plugins toevoegen met typoscript

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Thu Dec 22 18:07:45 CET 2005

Hoi Tijn,

Nagenoeg alle extensies zijn voorzien van documentatie waarin omschreven
wordt hoe je deze kunt toevoegen aan je website. Ook staat daarin
omschreven welke Typoscript elementen je kunt gebruiken.

Als er geen aparte documentatie is, dan is er altijd wel een documentje
bij de extensie te vinden waarin e.e.a. wordt uitgelegd.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Onze helpdesk: http://helpdesk.domeinregistratie.info/